Friday, March 21, 2008

Blog Introduction


Salam..

Semoga anda semua berada dalam keadaan sehat sejahtera hendaknya.. ermm.. blog ini aku buat khusus untuk meluahkan apa sahaja yang terdapat didalam hati aku, segala info yang berkaitan dengan aku,kampus,kuliah,persatuan dan yang sewaktu dengannya. Namun segala bahan yang terpapar disini merupakan pandangan peribadi aku tanpa kaitan dengan persatuan atau individu tertentu.

So aku harap korang dapat terima seadanya yang terdapat kat sini, andainye de kesilapan dari sudut fakta dan ilmiah sila beri teguran di ruangan komen, klu ada manfaat korang ambiklah wat sedikit panduan dalam kehidupan. Selamat membaca apa2 je yang terdapat didalam ini eh..

w'salam..

p/s : saya budak baru belajar, kalau salah jangan di buang, tapi tolong lah perbetulkan..

No comments: