Thursday, June 19, 2008

Berwajah Baru

Salam...

Apa khabar teman2 pembaca sekalian, Semoga berada dalam keadaan sehat hendaknya. Kalau ada kawan2 yang view page aku dalam tempoh 2 hari ini, pasti akan berasa pelik kerana template nye sentiasa berubah-ubah. Maaflah, kerana aku sedang mencari-cari template yang sesuai untuk wajah baru blog aku ini. Kata orang, kehidupan ini perlu perubahan, oleh itu aku ubah bentuk "layout" blog aku ini agar korang tidak bosan. Kot lah kan ada yang sudah bosan dengan wajah lama.

Alhamdulillah persiapan untuk pulang semua sudah beres, baik dari buah tangan dan sebagainya, cuma masih dalam penantian kepilan print komferm tiket je lagi. Sebab tanpa benda itu, tiket aku masih berada dalam waiting list lagi. Semoga ianya dipermudahkan kerana hari keberangkatan aku sudah semakin hampir. Doakan urusan aku dipermudahkan yer kawan-kawan.

Sehari dua ini, bahang panas semakin terasa, membuatkan kan ramai yang tidak dapat lena dimalam hari, lagi-lagi lah kalau rumah yang tiada kipas, memang rase sulit nak tido. Kesudahannya selepas waktu subuh lah baru mate ingin terpejam dan terlena, kerana waktu itu baru terasa sedikit angin sejuk dan membuatkan mate memang suka nak tido.

Tiada apa lagi yang ingin aku kongsikan bersama dengan korang semua, kerana jiwaku sudah tiada disini, ianya sudah jauh merantau terlebih dahulu dari jasadku ke Malaysia. Oleh itu mood untuk mengarang dan menulis sesuatu jadi hilang. Tak mengapalah nanti ada apa2 yang aku rasa ingin lakarkan kat sini.. insya allah akan aku lakarkan juga.

Semoga berjaya buat teman-teman sekalian...

wassalam...

1 comment:

Anonymous said...

Salam...

berwajah baru yer blog awk..
cool jer.. sejuk mata memandang..
apa-apapun saya ucapkan terima kasih atas doa awk pada sy..

nk balik malaysia dh ker..?
moga2 perjalanan awk selamat..
dan selamat sampai ke destinasi..

wassalam