Monday, February 16, 2009

Eminent 09 Bakal Menjelang..


salam...

Sebuah program mega tahunan anjuran Dewan Perwakilan Mahasiswa Tanta (DPMT) iaitu Eminent 09 bakal di berlangsung tidak lama lagi. Nantikan kemunculannya pada minggu kedua bulan March iaitu 8-14 march 2009.

Sedikit pengenalan tentang program tahunan DPMT ini, program ini diberi nama Eminent 09 iaitu singkatan daripada Simposium Malaysian Student In Tanta atau Simposium Mahasiswa Malaysia Tanta. Ianya merupakan satu program mega tahunan yang di anjurkan oleh DPMT untuk disajikan kepada seluruh mahasiswa Tanta khasnya dan seluruh mahasiswa mesir amnya.

Program ini akan berlangsung selama seminggu yang di isi dengan pelbagai aktiviti, antaranya bazar eminent, inter family (sukaneka), pembentangan kertas kerja, forum, talks show, pameran dan diakhiri dengan malam kesenian islam.Oleh itu seluruh mahasiswa Tanta dan mesir dijemput untuk menghadiri program tersebut.

Setiap mahiswa dikenakan pendaftaran sebanyak L.E 6 untuk semua kertas kerja dan jamuan di malam akhir eminent. Makanan harian boleh dibeli di bazaar eminant yang akan menyajikan pelbagai jenis juadah termasuklah masakan Malaysia.

Sekian untuk makluman... wassalam..

p/s : ate ape tunggu lagi yop.. moh le pakait-pakat mai Eminent nanti.. :)

No comments: